صدایی می آید خوب گوش میکنم صدای قدم های توست

آری تویی ، تویی که بازگشته ای و مرا در آرزوی دیدارت نگذاشته ای....

تویی که آمده ای تا مرا برای آخرین بار مجنون چشمان زیبایت کنی.

آری نگاهت میکنم خوب نگاهت می کنم

                آنقدر که خراب چشمانت شوم                   

هیچ چیز را نمی دانم فقط این را میدانم که تو در قلب من جاودانه شده ای و من

ماه هاست که مرده ام

       آری مرده ام      

       از عشق تو مرده ام              

همه مدت من را در آرزوی دیدارت گذاشتی و من چه شادانم از این مرگ

              از این که همیشه میبینمت.               

                           (تینا عظیمی)

نظرات 1 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:02 ق.ظ http://loverkid.blogsky.com

سلام
قالب وبلاگت خیلی بامزه است
خیلی...
به من هم سر بزن خوشحال میشم
باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد